Veel gestelde vragen

Hoe kan ik registreren en inloggen?

Wanneer u klant bent bij Banden Plan Europa kunt u gebruik maken van het online bestelsysteem. Heeft u nog geen inloggegevens van ons ontvangen? Registreer u dan op de site of neem contact op met uw accountmanager. Ons online bestelsysteem is toegankelijk voor bandendealers, bandenspecialisten en zelf voorziende transporteurs. Als u nog geen klant bent, kunt u zich hier registreren. Na het registreren krijgt u binnen 3 dagen de inloggegevens van één van onze accountmanagers.

 

Wij kunnen niet meer inloggen / zijn onze inloggegevens kwijt.

Wanneer u niet meer kunt inloggen, dan kunt u gebruik maken van de wachtwoord vergeten functionaliteit. Klik rechts bovenin de website op "Inloggen". Klik vervolgens op "wachtwoord vergeten". Klik hierop en doorloop de aangegeven stappen. Mocht u uw klantnummer/mailadres niet meer weten of na het wijzigen van uw wachtwoord alsnog problemen ondervinden neem dan contact met ons via +31 (0)348 47 20 90 of info@bandenplan.nl.

 

Wat zijn de transportkosten van onze bestelling?

Bekijk onze transportvoorwaarden voor meer informatie over eventuele transportkosten.

 

Wat is de levertijd van onze bestelde banden?

Afhankelijk van de regio waar u zich bevindt en onze aansluitende route, kan uw levertijd verschillen. Voor meer info over de exacte levertijden kunt u contact opnemen met ons via +31 (0)348 47 20 90 of info@bandenplan.nl.

 

Hoe verloopt het betaalproces als banden online worden besteld?

Wanneer u beschikt over online accountgegevens, hoeft u online geen betaling te verrichten. U plaatst enkel online een bestelling. Het betaalproces verloopt exact het zelfde als wanneer u als bestaande klant telefonisch besteld.

  • Gemakkelijk online bestellen
  • Duurzaam geproduceerd met de hoogste kwaliteit
  • Altijd een passende band